2012. november 1., csütörtök

4.rész

És megtudta

Sziasztok. Destinyn kívül más komijának is nagyon örülnék. Na de nem is rabolom tovább az időt olvassatok! És még egyszer köszi Destiny. :) 

( Brittany Welt )
Mindenki egyesével felvonult a szobájába Harryt, Gwent és engem kivéve, de mivel én sem bírtam a köztük lévő feszültséget felálltam és otthagytam őket. Talán majd így megbeszélik a dolgaikat. Felbaktattam a lépcsőn. Jobbra fordultam egyenesen a szobám felé. Ám az úti célom hamar megváltozott. Megfordultam és balra, Niall szobájába vettem az irányt. Bementem. Niall az ágyán feküst és Tv-zett. Nagyon cuki volt. Amint meglátott felült.
- Szia. - mosolygott rám édesen.
Rajtam is megjelent egy mosoly majd odamásztam mellé. A közelében valamiért mindig elvesztem az eszem. Most sem bírtam uralkodni magamon. Megcsókoltam. Niall láthatólag nem bánta. Nem volt hosszú csók, de mégis mintha órákig tartott volna. Niall visszadőlt magával húzva engem is. A fejemet a mellkasára hajtottam. A keze gyengéden a hátamat simogatta.
- Beszéltek már egymással? - kérdezte reménykedve.
Tudtam hogy Harryre és Gwenre gondol.
- Nem. Legalábbis addig amíg ott voltam addig nem. Fogalmam sincs mikor akarnak kibékülni.
- Nekem se, de már elég unalmas.
Egyetértően bólintottam. A bal karommal átkaroltam Niallt aki szorosan maga mellé húzott.



( Harry Styles )
Ott ültem Gwennel szemben. Valamit mondanom kellett, de tudtam hogy akkor Gwen totálisan feldühödik. Max majd újra leordítja a fejemet. Kibírom.
- Nagyon dühös vagy? - kérdeztem gyönyörű szemeibe nézve.
- Annyira már nem.
- Ez meglepett. - mondtam csodálkozva. - Mi lett veled?
- Kvittek vagyunk.
- Mi? - kérdeztem most már aggódó tekintettel.
- Megcsókoltam Liamet.
Nem hittem a fülemnek. Tuti hogy csak rosszul hallottam.
- Mit mondtál?
- Mondom megcsókoltam Liamet.
Akkora düh volt bennem mint még soha. Felpattantam a kanapéról és felviharzottam a lépcsőn.
- Harry mit csinálsz? - ordított utánam Gwen.
Szerintem elég egyértelmű volt. Felesleges lett volna válaszolnom. Elrohantam Liam szobája elé majd berúgtam az ajtót.
- Te mi a szart képzelsz magadról? - ordítottam rá mély hangomon majd megragadtam a pólójánál fogva.
Épp be akartam neki húzni egyet amikor hátulról valaki hirtelen megragadta a karom. Próbáltam kihúzni a karomat a szorításból. Amint próbálkoztam elég nagy erővel fejen vágtam azt aki a kezemet tartotta. Véletlen volt, de tudtam hogy ez mások számára szándékosnak tűnt. Megfordultam hogy megnézzem kit ért el az öklöm. Brittanyt. Oh basszus. Brittany lassan lecsúsztatta a kezét a kezemről majd az ütés helyére szorította.
- Normális vagy? - ugrott nekem Niall.
Sosem szokott ilyen ingerült lenni. Nem értettem mi baja.
- Véletlen volt.
- Majd az én öklöm is véletlen lesz a pofádon. - Niall.
- Srácok elég! Ne vesszetek már ti is össze. - Brit.
Niall odaállt mellé, átkarolta majd kivezette a szobából. Louis, Zayn, Gwen és Liam még mindig a szobában álltak.
- Mi történt? - állt közénk Lou.
- Ez a pöcs lesmárolta a csajom. - mutattam Liamre.
- Nem Liam smárolt le hanem én őt. - szólalt meg Gwen.
- Te? - kérdeztük egyszerre Louiszal.
- Dühös voltam rád ő pedig kedves volt velem. Véletlen volt az egész. Liam állított le.
- Tudjátok mit? - emeltem föl a kezem. - Járjatok csak. Engem nem érdekel. Gwen úgyse bocsájtott meg téged meg legalább szeret.
Kimentem a szobából és lementem hogy megnézzem hogy van Brit.



( Niall Horan )
Ott álltam Brittany előtt és a homlokát jegeltem. Nagyon dühös voltam Harryre, de az ő kedvéért nem vesztem vele össze. Az emlegetett szamár megjelent az ajtóban.
- Jól vagy? - vetette oda a kérdést Brittanynek miközben engem nézett.
- Igen. Semmi bajom csak lett egy kis puklim. - Brit.
- Kis pukli? Nézd már! - vettem le a fagyasztott borsót a homlokáról.
Brit megragadta a kezem és visszahúzta a homlokára a borsót. Szinte éreztem a fájdalmát. Sosem szerettem még ennyire egy lányt. Nagyon rossz volt nézni ahogy szenved.
- Niall nyugi. - suttogta. - És legalább kibékültetek? - fordult Harry felé.
- Kibékülni? Jelenleg ez a szó nincs a szótáramban.
- Oké Harry köszönjük az infót szia. - próbáltam elküldeni.
- Niall beszélhetnék négyszemközt Brtittanyvel?
Kérdően Britre néztem. Aprót bólintott. Megfogtam Harry kezét és rátettem a borsóra. Még egy utolsó pillantást vetettem Britre majd kimentem.

( Brittany Welt)
Ott ültem a konyhába egy csomag borsóval a fejemen.
- Bocsi még egyszer. - mutatott a homlokomra.
- Nem gond. - legyintettem. - Figyelj. Te lesmároltad Carát ő pedig Liamet. Kvittek vagytok. Miért húzod még tovább a dolgot?
- De Liam a barátom!
- És Cara nem? Szerintem nem kéne tűzben állnotok. Béküljetek már ki végre. Totálisan tönkreteszitek mindenki hangulatát.
- És mégis hogyan béküljek ki vele?
- Nem tudom. Smárold le vagy valami.
- Oké majd kitalálok valami. Kösz. Niallnek mi baja? Olyan furcsa mostanság. Szerintem tetszel neki.
Elkezdtem röhögni. Harry nem értette hogy miért. Én viszont tudtam. Legszívesebben azt mondtam volna hogy: igen valószínű hogy tetszek neki. Viszont tuti hogy rögtön elmondana mindent Gwennek. Viszont a nagy bejelentést én szeretném megtenni. Ezzel viszont addig várnom kellett amíg ki nem békülnek.

2 megjegyzés:

  1. Szia PDreamer!♥

    Az én kommentem azt hiszem elmaradhatatlan:)
    Olyan kis cuki együtt Brittany és Niall, tiszta álompár számomra, nem olyan matek tanár- igazgató helyettes páros, tusos mire gondolok:)♥
    És Harry veszekedne Gwen-ért? Egyem meg, de aranyos:3 Igazából van egy olyan érzésem, hogy ennek Liam fogja meginni a levét és nem Gwen, Harry nem tudna rá haragudni:)

    Puszil: E.

    VálaszTörlés
  2. Szia Destiny.
    Hát remélem mindig ilyen aktív leszel komi írás kapcsán. ;) Igen tudom mire gondolsz és egyetértek. Hát igen Harry egy igazi lovag. :P Lehet hogy jók a megérzéseid, de azért várd meg a következő részt ;)
    Puszi: P ♥

    VálaszTörlés