2012. november 16., péntek

6.rész

Kocsikázás kicsit másképp

Drága olvasóim! Bocsánat hogy megint rabolom az időtöket csak szeretném ha tudnátok hogy hol járunk az időben. Ugyanígy 2012 van viszont egy pár hónappal előrébb vagyunk a mostantól. Na de ennyit az információkról olvassatok! :)




( Niall Horan )
A kocsiba ültünk és az egyik kedvenc helyemre tartottunk. Egy folyó partjához. Pár éve fedeztem fel amikor letértem az útról a paparazzók elől. Viszonylag sokszor lejártam ide és megígértem magamnak hogy ha lesz barátnőm elhozom ide. Ez a pillanat most jött el. Épp a hídon mentünk át amikor hirtelen leállt alattunk a kocsi. Kifogyott a benzin.
- A francba! - csaptam egyet a kormányra. - Most Lounak kellett volna tankolnia. - mondtam dühösen.
Fel volt osztva hogy ki mikor tankol. A múlt héten rajtam volt a sor most pedig Louison csak hogy ő elfelejtette.
- Ülj a helyemre. Én kiszállok. Kormányozd a kocsit jobb oldalra a leállósávba. - mondtam Brittanynek.
Kiszálltam és dühösen becsaptam a kocsiajtót. A mozi se jött össze és az autókázás sem. Király! Elkezdtem tolni a kocsit. 5 perc után az autó végre a leállósávban volt. A piros felsőm totálisan koszos lett. Épp szálltam volna be amikor egy láyn visítani kezdte a nevemet.
- Niall! Úristen emberek ott van Niall Horan! - mutatott felém.
Gyorsan odarohantam az ajtóhoz és beugrottam. Elfelejtettem hogy ott van Brit ezért teljes erőmből ráugrottam. Gyorsan lezártam a kocsi összes ajtaját és felhúztam az ablakot. A lábam a pedálok előtt volt, a kezemmel magamat tartottam hogy ne nehézkedjek rá Britre teljesen aki természetesen még mindig alattam volt.
- Gyorsan mássz vissza! - utasítottam egy kedves mosollyal.
Amint visszamászott a helyére végre én is leültem. A kocsit rajongók ezrei vették körül elzárva a forgalmat. Egyetlenegyv volt szabad, de többnyire minden kocsi megállt majd a belőlük kiáramló emberek az ajtónk elé rohantak.
- Hát ezt se így képzeltem el. - mondtam Brittanynek.
- Nem a te hibád.
Kinéztem az ablakon ahol több ezer ember visítozott és fényképezett. Valószínűleg holnap címlapon leszünk. Elővettem a telefonom és bepötyögtem Louis számát.
- Igen? - szólt bele a telefonba.
- Nem érdekel hogy hol vagy és mit csinálsz, de most azonnal eljössz értünk a hídhoz.
- Nem kocsival vagy?
- De csakhogy valaki elfelejtett tankolni.
- Hupsz. Oké indulok. 10 perc és ott leszek. - mondta majd kinyomott.
Brittanyre néztem aki az arcát takarta a sok fényképező elől.


( Louis Tomlinson )
Felálltam a kanpéról és bepattantam a furgonba. Niall tuti kinyír még ezért. Ráadtam a gyújtást a kocsira majd gázerővel elindultam. 3 perce kocsikáztam amikor hirtelen lefékeztem. Egy lány ugrott el előlem. Kis híja volt hogy nem gázoltam el. Azonnal kiugrottam hogy megnézzem jól van-e.
- Minden oké? - kérdeztem.
- Minden oké? Majdnem elgázoltál te idióta! - ordítozott.
Gondolom nem ismert meg mert akkor már rég elolvadt volna.
- Louis vagyok. Tudod Louis Tomlinson az 1D-ből.
- Tudom ki vagy, de marhára nem érdekel. Úgy látom még mindig nem bírod felfogni hogy majdnem elütöttél, de egy per majd lehet segít ezen. 
- Álljunk csak meg! Te be akarsz perelni?
- Mi van csak nem félted a kis életed?
- Figyelj ha beperelsz lemaradok egy csomó koncertről és interviewról. Több ezer rajongó álmát törnéd össze.
- Nem érdekelnek a rajongóid.
- Oké egyezséget ajánlok.
- Hallgatlak.
- Kérhetsz tőlem bármit én teljesítem persze csak ha nem perelsz be.
- Bármit?
- Bármit.
- Oké.
- Viszont sietek szóval tessék itt a számom. - nyújtottam át egy cetlit. - Mi a neved?
- Breann.
- Oké akkor majd hívj ha megvan a kívánságod.
- Én hívjalak téged?
- Jó akkor add meg a számod csak siess.
Breann szorgosan lediktálta a számát. Gyorsan elköszöntem tőle majd elhajtottam. 

( Niall Horan )
Fél órán keresztül álltunk a hídon a több ezer rajongóval.
- 10 perc mi? - mondtam még mindig dühösen.
- Nyugi. Biztos nemsokára ideér.
- Már 20 perce itt kellene lennie.
Amit kimondtam ezt a mondatot Louis állt meg mellettünk. Lehúzta az ablakot majd kidugta rajta a fejét.
- Minden oké? - kérdezte.
- Persze. Minden tökéletes csak épp lerobbantunk, több ezer rajongó vesz körül és elszúrtad a RANDINKAT! - kiáltottam le a fejét. - Hol voltál eddig?
- Majdnem elgázoltam egy csajt, de ez hosszú.
A beszélgetésünk közben két rendőrautó parkolt le mögöttünk, majd kipattantak belőlük a zsaruk.
- Mi történt uraim? - kérdezték közénk állva.
- Lerobbantunk és ő jött a segítségünkre.
- És mi ez a sok ember? Gázolás történt?
- Te idióta! - biccentette fejen az egyik férfi a másikat. - Ez a One Direction két tagja.
- Ja értem. - bólintott. - Rendben emberek aki 20 másodpercen belül nem hagyja el a helyet az most azonnal őrizetbe veszem! - kiáltotta. - 20,19,18... - kezdett el számolni.
Az emberek folyamatosan visszaszivárogtak az autójukba majd az utolsó képeket megcsinálva elhajtottak.
- Elnézést alá írnák ezt nekem? Tudják a kislányom hatalmas rajongójuk. - mosolygott ránk a rendőr.
- Remek. - motyogtam majd aláírtam a lapot.
Louis is odafirkantotta a nevét majd rá két percre végre a rendőrük is eltűntek. Louis elénk hajtott, majd "összecsatolta" a két kocsit.
- Menj ülj át, én pedig maradok kormányozni.
- Oké. - szállt ki a kocsiból Brit egy gyenge mosoly kíséretében.
Beül és végre elindultunk.

( Harry Styles )
Senki sem volt a házban. Niall és Brittany kocsikázni mentek a többiek pedig eltűntek a házból. Gwen a konyhába szorgalmatoskodott. Csinos fenekét néztem ami vékony köntösén keresztül gyönyörűen kidomborodott. Odamentem mögé és szorosan megmarkoltam. Gwen megfordult és kezét a mellkasomra tapasztotta. Felültettem a konyhapultra és csókolgatni kezdtem. A szájáról tovább vándoroltam a nyakára. A kezemmel szorgosan kikötöttem a köntösét. Gwenen még nem volt fehérnemű ( Hál' istennek). A szám a nyakáról ismét útnak eredt a mellére majd a hasára. Megragadtam a derekát, felvettem az ölembe majd egyenesen a szobámba vittem.  Bezártam az ajtót majd gyengéden az ágyra fektettem. Rajtam csak egy boxer volt amit Gwen hamar leszedett rólam. Gwen fölé másztam, levettem róla a köntösét majd eldobtam a szoba sarkába hogy még véletlenül se zavarjon. Ismét csókolgatni kezdtem majd lényegében folytattam a tegnap estét. A mai nap legalább nekem is jól végződik. 

2 megjegyzés:

  1. Szia PDreamer!♥

    Niall nem túl szerencsés ha randiról van szó:pp
    Louis pedig, hogy lehet ilyen feledékeny? De miért Lounak kellett Niall kocsiját feltankolni? Ezt nem értem:D
    Harry meg egy perverz állat, de ezt már megszokhattuk:)♥

    Puszil: E.♥

    VálaszTörlés
  2. Szia Destiny!
    Hát igen. Szegény Niallnek nem nagyon akarnak sikerülni a randik. Hát tudod Louisnak "nagyon sok dologra" kell összpontosítania. :P Igazából a blogban úgy van ez a "kocsiügy" hogy összesen 2 kocsijuk van és azegyiket hárman, a másikat pedig ketten tankolják. Ezért kellett volna Lounak. Hát igen... aki perverz az perverz. :P
    Puszi: P ♥

    VálaszTörlés