2012. október 18., csütörtök

2.rész

Ezt se így gondoltam



Ma volt a várva várt nap. Vagyis a mozi. A fiúk jelenleg nem tartózkodtak a házban. Gwen és én szorgalmasan válogattuk a ruhákat a szekrényből. Mindig megmutattuk egymásnak a kiválasztott darabot majd bíráltuk az egymásét.
- Ez milyen? - mutatott felém egy fekete ruhát Gwen.
- Nem temetésre megyünk.
Most én választottam ki egy szűk, piros ruhát ami a combom közepéig ért.
- Na mit szólsz ehhez? - mutattam neki a ruhát.
- De király! Hol vetted?
- Kaptam.
- Kitől?
- Tőled.
Gwen csak nevetett azon milyen idióta majd ő is kivett egy újabb ruhát. Sárga színű volt. Nagyon tetszett.
- Wow...ez csúcs! - mondtam.
- Oké. Akkor öltözzünk.
Pár perc után mindketten a ruhánkban álltunk. Gyorsan felraktunk magunkra egy kis make-up-ot. Nem voltunk azok a cicababák akik órákon keresztül sminkelték magukat. Viszont még hátra volt a hajunk és a cipőválasztás. 15 perc után a cipős szekrénynél álltunk és úgy bámultunk mintha csodára várnánk. Én kivettem egy fekete magassarkút és felpróbáltam. Eldöntöttem hogy ebbe megyek. Gwen is díjazta az ötletemet. Már csak rajta volt a sor. Kivett két tök ugyanolyan cipőt amik csak a színükben tértek el. Az egyik barna volt a másik pedig fekete. Felpróbálta mind a kettőt. Végül a fekete maradt. Most már egy kicsit nyugodtabban huppantunk le a kanapéra.
- Ne hogy kiszúrd magadnak Niallt mert kinyírlak. - Gwen.
Tudtam hogy nem viccel. Niall volt a BFF-e és szinte mindenkitől védte. Bár szerintem ezzel a mondattal már elkésett. Mindegy. Úgyse akartam ezt még vele megosztani. Pláne ha Niall csak úgy szeret mint egy barátot. Ezeket a mondatokat ki akartam verni a fejemből. Nem bírnám ki ha még egy srácnál pofára esnék. Akkor ez lenne huzamban az 5-ik.
- Nyugi. - mondtam a barátnőmnek.
Csendben ültünk és vártuk a srácok érkezését. Végre elfordult a kulcs a zárba majd beléptek mind az öten. Gyorsan felpattantunk és megigazítottuk a ruhánkat. Nagy levegőt vettünk és kimentünk a srácok elé. Harry Gwen elé lépett, Niall pedig elém. Csakhogy nem a bejárat felé vittek minket. Harry és Gwen a konyhába mi pedig a nappaliba mentünk. Leültünk a kanapéra. Még mindig Niall kezében volt a kezem. Éreztem hogy kicsit vörös lettem, de Niall max majd egy kis pirosítónak látja.
- Figyelj Brit. Le kell mondanom a mai mozit veled.
Összetörtem. Tuti talált egy másik csajt akivel szívesebben megy. Remek. Éreztem hogy az arcom átrendeződik. Mostmár nem vörösen voltam boldog hanem sápadtan csalódott.
- Közbejött egy fellépés.
- Niall hagyjuk ezt jó? Figyelj felfogtam és nincs harag.Bocsi... - álltam fel mellőle majd felmentem a szobámba.
Pár perc múlva Gwen csatlakozott hozzám.
- Hát te? - kérdeztem meglepődve.
- A srácoknak fellépésük van. Lőttek a mozinak.
Istenem! Niall nem hazudott. Mekkora egy barom voltam. Még csak délután 5 óra de máris szétuntuk az agyunkat. Gwen bevonult a szobájába és elaludt. Én csendben Tv-ztem a nappaliba. Este 8 óra volt amire megérkeztek a fiúk. rögtön odarohantam Niallhez és a nyakába ugrottam. Niall eldobta a kezében tartott csomagokat és szorosan átkarolt.
- Annyira sajnálom. Félreértettem mindent. - suttogtam neki.
- Te ne haragudj, de ígérem bepótoljuk. - mondta kedvesen.
- Oké. - mondtam lecsúsztatva a karomat a nyakáról.
Felvettem az egyik zacsit a földről és bevittem a konyhába. Amikor kijöttem láttam hogy megjött az újság. Gyorsan megragadtam és belelapoztam. Az egyik képnél viszont megállt a lélegzetem.

(Harry Styles)
Bementem a szobámba. Levettem magamról a farmerom majd leültem az ágyra. Épp hogy kényelembe helyeztem magam heves kopogást hallottam az ajtómon. Tudtam hogy Brit lesz az. Csakis ő kopog így. Felpattantam és kinyitottam az ajtót.
- Mi van? - kérdeztem.
Láttam hogy Brittany a mai újságot fogja a kezébe. A feje mellett tartotta és iszonyat dühös volt. Jobban megvizsgáltam a képet.Én voltam rajta méghozzá Carával. Épp smároltunk. Brittany a mellkasomra nyomta a mutatóujját és elkezdett benyomni a szobába.
- Hogy tehetted ezt te szemét? - ordítozott velem. - Pont ezzel a csontvázzal? Még ha esetleg nem lenne csajod meg is érteném!
Gwen lépett be a szobába.
- Mi van velem? - kérdezte fáradtan.
Mindenki felrohant a nagy ordítozásra és megállt az ajtóban. Brittany ledobta az újságot az ágyra. Gwen odarohant és megnézte a fényképet. Felállt az ágy mellől és pofon vágott. Megfogta az újságot és kirohant. az újságot közben ledobta a fiúk elé hogy ők is értsék miről van szó. Gwen pofonjától égett az arcom. Nem értem miért kapja fel ennyire a vizet egy hülye csók miatt.

( Brittany Welt)
- Te szemétláda. - vágtam ismét a fejéhez majd én is kimentem a szobából.
Lou egyből utánam jött. Megpróbáltunk benyitni Gwenhez, de ő kulcsra zárta az ajtót. Tudtam hogy felesleges lenne próbálkozni a behatolással. Gondolom most sír. Liam bement Harryhez. Tudtam hogy most egy alapos fejmosáson fog részt venni az a barom. Niall ott állt az ajtó előtt. Mivel nem hallott semmit odajött hozzánk. Együtt vonultunk le. Zayn még mindig az újságot nézegette miközben bement a szobájába. Leültünk a kanapéra. Mindenki el volt halva a történektől.
- Lou kettesben hagynál minket egy percre? - kérdezte Niall.
A szívem hevesen verni kezdett. tudtam hogy totál belezúgtam. Gwen tuti ki fog nyírni bár most ez lesz a legkevesebb baja.
- Persze. Hagy beszéljen nyugodtan a szerelmes pár. - mondta Louis szívet formálva a kezéből.
- Hülye. - dobtam neki a párnát nevetve.
Amint Lou elhagyta a helységet Niall rögtön felém fordult.
 - Bocsi még egyszer a mozi miatt. - mondta.
- Niall ezt a témát már lezártuk nem? Majd bepótoljuk.
- A hétvégén jó?
- Gwennel vásárolni megyünk. De a vasárnap jó.
- Interview. - mondta unottan. - A hétfő?
- Kedden dogát írunk.
- Muszáj rá tanulnod? 
- Ha nem tanulok a szüleim visszavisznek.
- Akkor inkább tanulj és majd keresünk egy alkalmas időpontot.
- Oké. - mosolyogtam miközben Niall felált és elment.
Mintha a sors se akarná hogy összejöjjünk. Annyira nehéz magamba tartani az érzelmeimet. Gwennel viszont nem dumálhatok erről mert azt mondta kinyír. Egy pár napig még bírom, de utána fogalmam sincs hogy mi lesz. Mindegy. ezen még nem töröm a fejem. ezt meghagyom majd azokra a napokra amikor már totál kiakadok a titkolózás miatt.


2 megjegyzés:

  1. Pkoselák!
    Hát igen szegény Brit és Niall, mintha a sors is ellenük lenne..#poor
    Na meg aztán ott van Harry, hogy tehette ezt Gwennel? Lehet kicsit elviselhetetlen a csaj, ahogy leírtad, de ha szereti nem teszi ezt, kíáncsi vagyok mi fog történni velük. #Gerryforever
    Ölel, DHP.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök hogy tetszik. :D És igazad van. Örülök hogy várod a folytatást. Körülbelül egy hét múlva érkezik is a kövi rész. Remélem addig kibírod. :P ♥

      Törlés