2012. október 14., vasárnap

1.rész

 Egy nap velük...


2 hete élek Londonban és eddig nagyon tetszik. A srácok nagyon kedvesek. És Niall megállapította hogy jól főzök. Végül is tudtam hogy ez lesz mert eddig Gwen főzött. Ma elég korán keltem, de Louison kívül már mindenki fent volt. Én pizsamába kullogtam le a lépcsőn. 
- Szia Brit! - üdvözölt a barátnőm.
- Felkelt? - kérdezte Niall a kanapén ülve.
- Igen. - kiáltott vissza Gwen.
- Csúcs már azt hittem éhen halok.
Többnyire minden reggel így kezdődött eddig. Zayn és Harry egymás ellen üvöltötték a számukat ami épp a rádióban ment. Csodálkoztam hogy Lou nem kell fel. Mindegy.
- Hey girl it's now or never... - jött felém Zayn énekelve.
Megfogta a karom és behúzott a nappali közepébe hogy táncoljak vele. Harry is ugyanezt tette Gwennel. Gwen rögtön táncba is kezdett. Mármint ha az ugrálását táncnak lehet nevezni. Pont én fikázom a tánctudását amikor egy cseppet sem vagyok jobb tőle. Végül is engem sem zavart hogy nem tudok táncolni. Én is ugrálni kezdtem Gwennel és a srácokkal együtt. Most már mind a négyen a számot kiabáltuk. Niall is beszállt hozzánk. Egyedül Liam ült a kanapén és röhögött. Amikor vége lett a számnak Niall rögtön közölte hogy most már csináljak valami kaját mert éhen döglik. Bementem a konyhába és összeraktam valami kaját. Már mindenki az asztalnál ült amikor kivittem a kaját. Amikor megláttam Harryt röhögőgörcsöt kaptam. Mindenki érthetetlenül bámult mindaddig amíg rá nem mutattam. Harry begyűrte a szalvétáját a pólója alá és a kezébe vette az evőeszközöket. Olyan röhejesen nézett ki. Most már mindenki röhögött beleértve Harryt is. Hallottuk hogy felkelt Louis ugyanis motoszkálás hallatszott az emeletről. Amint befejeztük a röhögést mindenki nekilátott az evésnek. Körülbelül 5 perce ehettünk amikor Louis szaladt le a lépcsőről ordibálva:
- Keviiin! Hol van a kis szerelmem? - kérdezte.
- Ezt keresed? - mutattam fel a műanyag galambot.
- Óhh a kis szépség. - csapott össze a tenyerével Lou majd megpuszilta a madarat.
Hát igen. Ő volt az aki nem tudott élni Kevin nélkül. Több interviewra is elvitte magával. Miután mindenki befejezte az evést összeszedtem a tányérokat és bepakoltam a mosogatógépbe. Harry és Gwen szokás szerint visszavonultak a szobájukba. Zayn és Liam bekuporodtak a TV elé, Louis pedig elment hogy vegyen magának habos aljú gumicukrot. Niall a kanapén ült és figyelte hogy mi történik a nagyvilágba. Odamentem hozzá és leültem.
- Nem akarsz eljönni moziba? - kérdezte. - Mindenki kapott két jegyet és fel kéne használni.
- Én benne vagyok. - csillant fel a szemem.
Mindig is szerettem moziba járni. 
- Mit nézünk meg? - kérdeztem.
- Azt még nem tudja senki. - kezdett el röhögni.
Niallbe nagyon szerettem azt hogy mindig nevetett. Ő volt az aki mindenkit megvigasztalt.
- A többiek kivel mennek? - vetettem föl az újabb kérdést.
- Harry Gwennel, Zayn az újdonsült barátnőjével akit még senki sem ismer, Liam az egyik haverját hívta el, Louis pedig téged akart meghívni,de én megelőztem. Nem gond ugye? Többnyire úgy is vele vagy. - mondta kedvesen mosolyogva.
Igaza volt ugyanis Lou lett a legjobb fiú haverom. Nagyon jól kijöttem vele és ez mindenkinek egyértelmű volt. Viszont Niall volt az akit nagyon szerettem. Jobban szerettem mint egy barátot, de mégsem volt még szerelem. Egyszerűen csakjól éreztem magam vele. 
- Semmi gond. - mondtam.
Gwen jött le a lépcsőn egy szál köntösbe.
- Mi van csajszi Harry megint nem bírt magával?- Liam.
Gwen nem válaszolt csak elindult a fürdő felé.

( Harry Styles)
Az ágyon feküdtem tök egyedül ugyanis Gwen lement. Hallottam amit Liam kérdezett, de nem volt kedvem lekiabálni neki hogy semmi sem történt (még!). Hagy agyaljon egy csöppet. Feltéve ha van mivel. Megrezzent a telefonom. Gyorsan felpattantam és elvettem a szekrényről. Jött egy sms-em. Gyorsan feloldottam a telefonom és megnéztem.
Cara Delevinge: Szia Harry ma jövök Londonba. A reptéren várlak.
Cara az egyik jó haverom volt. Modellkedik és megígértem neki hogy amikor Londonba jön kimegyek elé a reptérre. Ez az idő most jött el. Ma délután húzhatok ki a reptérre. Végül is nem bántam mert nagyon jó volt a kapcsolat köztünk. Persze csak barátilag. Sok lány barátom van aminek persze vannak rossz oldalai is például az hogy Gwen nagyon féltékeny. Minden egyes rajongói puszi után megkérdezi hogy ki volt ő és hogy mit akarok tőle. Idegesítőnek tartanám ezt a magatartást ha é nem ugyanezt csinálnám. Egyszer amikor az utcán sétáltunk és egy srác köszönt neki visszafordultam és bevertem neki egyet. Gwen kicsit meglepődött. Mondta hogy csak az egyik haverja és hogy hagyjam abba ezt a viselkedést mert esküszi hogy dob. Szóval most így állunk. Mivel Gwen nem jött vissza hozzám felálltam az ágyról és lementem a többiekhez.
- Harry neked nincs nadrágod? - vetette rögtön nekem a kérdést Brittany.
Az efféle megjegyzéseket többnyire elengedem a fülem mellett mertén világosan elmondtam hogy szeretek így mászkálni szóval téma lezárva. Amúgy nagyon bírom Brittanyt. Kedves csaj. Bár elég sokszor vitázunk, de sebaj. Ezt már ő is megszokta meg én is. És ez így tökéletes. Heves kopogás hallatszott az ajtón. Tuti hogy Lou lesz az. Elsétáltam az ajtóhoz és kinyitottam. Talált süllyedt. Lou állt az ajtóban a két nagy szatyorral.
- Elfelejtetted a kulcsot ugye? - kérdeztem.
- Igen.
- Mit vettél?
- GUMICUKROT! - kiáltotta le a fejem. - Ez olyan hülye kérdés volt Harry. Mi mást vennék a boltban? Pff... - tárta kijjebb az ajtót majd belépett.
- Benne vagytok egy filmnézésbe? - kérdezte Zayn.
- Naná! - jött a válasz szinkronba.
Kivettem Lou táskájából 2 csomag gumicukrot és beültem a tömeg közé. Liamnek szokás szerint négy percig tartott a film mert utána elaludt. Mi viszont nagyon jól elszórakoztunk rajta mindaddig amíg eszembe jutott hogy Cara engem vár a reptéren.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése