2012. december 5., szerda

8.rész

 A randevú

Sziasztok! Bocsánat az 1 hetes késésért. Ezt a rész azért rakom fel szerdán mert nem tudom hogy hogy alakul a holnapi napom és nem akarok újabb késést. Remélem megértitek. Nem tudom észrevettétek-e, de Gwent lecseréltem egy másik lányra. Puszi: P ♥



(Louis Tomlinson)
 Elérkezett a várva várt pillanat. Egy kék térdig érő farmert vettem fel egy csíkos felsővel mindenki "mély meglepődésére". Nem állt szándékomban kiöltözni egy olyan lányért akit még csak nem is ismerek. Bepattantam a kocsiba amit végre sikeresen feltankoltam majd elindultam az étterem felé. Amikor megérkeztem egy sárga porsche állt velem szemben Breannal és egy kövér, rövid barna hajú csajjal. Juhé! Egy újabb fergeteges délután egy túlbuzgó rajongóval. Kívánhatok jobbat? Kiszálltam.
- Örülök hogy eljöttél. - Breann.
- Úristen itt van velem L... - akarta kiabálni a nevem, de Breann befogta a száját.
- Jah tényleg. Bocsi. - pirult el.
- Figyelj szupersztár! - gúnyolódott Breann. - Én leülök egy másik asztalhoz a biztonság kedvéért.
- Felőlem csak menjünk már. - türelmetlenkedtem.
Felvettem a napszemüvegem és jól a nyakamra húztam a pulcsit. Beléptünk. Nem voltak túl sokan hála istennek, de a pult mögül áradó kellemes illatok rögtön átjártak. Leültünk egy asztalhoz. Breann a túloldalra ment. Pár perces várakozás után a pincér megjelent az asztalunknál. Kikértük a kajánkat majd elment. Szerencsére sikerült rávennem a csajt hogy ő is fagyi kelyhet rendeljen. Azért ragaszkodtam ehhez mert ez hamar kész van és legalább húzhatok haza minél hamarabb. 
- Nagyon jó az új klipetek. - dörmögte mély hangján.
- Köszi. - próbáltam kedves lenni, de nem nagyon ment.
A pincér végre visszajött két kehellyel a kezében. Letette őket az asztalra. Gyorsan kifizettem hogy utána ne kelljen ezzel tölteni az időt. Gyorsan bekebeleztem a fagyimat amit a csaj végig dumált.
- Oké hát köszi hogy itt voltál, de nekem sietnem kell. - álltam föl az asztaltól.
Biccentettem egyet Breann felé majd szinte kirohantam az étteremből. Sose gondoltam volna hogy ilyen gyorsan is tudom szedni a lábaimat. Mielőtt még kiértem volna a csaj azt kiáltotta utánam hogy majd kövessem twitteren. Naná! Első dolgom ez lesz... - gúnyolódtam magamban. Igazából fogalmam sincs hogy hogy akarta azt hogy én kövessem. Még a nevét sem tudom! Pfff...mindegy. Épp be akartam szállni a kocsiba amikor hátulról valaki megragadta a vállam.
- Ennyi? Ez neked egy randi? - Breann.
- Igen. Figyelj nem volt benne az egyezségünkben hogy órákig tartson a "randi". Amúgy is köszönettel tartozol mert így is jól elhúztam ezt az egész dolgot. Amúgy majd a második kéréssel hívj fel két nap múlva.
- Miért pont két nap múlva?
- Addigra kiheverem a történteket. - vettetem oda egy félmosolyt majd beültem a kocsiba. - Szia. - hajtottam el.
Végre elindultam. Egyre távolabb kerültem az étteremtől, a csajtól és Breanntől. Hazafelé tartottam.
* 1 nappal később*

(Harry Styles)
Gwen tegnap elaludt a nappaliba ezért kénytelen voltam egyedül tölteni az estém. Amint felkeltem felvettem a telefonom és felmentem twittere. Elég régen voltam fent viszont kíváncsi voltam hogy mi történik a nagyvilágban. Átolvastam egy pár tweetet majd kiírtam hogy: csak felkeltem. Én magam sem értettem hogy mi értelme van ezeknek a tweeteknek, de nagyon tetszettek. Lementem. Gwen a kanapén aludt csendesen. Halkan odamentem hozzá és adtam neki egy jó reggelt csókot. Elég hosszú volt. Gwen felült helyet szorítva maga mellett. Szinte minden hajszála égnek állt.
- Szexi vagy. - mondtam mosolyogva.
- Bunkó! - ütött rá a mellkasomra majd elfordult.
- Most mi van? Komolyan mondtam.
- Jah oké. Bocs. - mondta egy puszit nyomva a számra.
Mint ahogy az lenni szokott a pusziból csók lett.
- Megyek megnézem a postát. - pattant fel hirtelen.
Hát igen. Gwen imádta az újságokat fürkészni. Egy szál bugyiban és az én felsőmben ment ki. Amire visszajött csurom vizes lett.
- Esik. - jelentette ki az amúgy is szembetűnő tényt. - De az újság megmenekült! - szedte ki a pólója alól.
Mosolyra húzódott a szám. Nem magát védi az újsággal hanem magával védi az újságot. Ilyet! Belelapozott majd ledobta az asztalra. Féltem hogy már megint velem van valami gond ezért odamentem mellé. Megnéztem. Kikerekedett szemmel bámultam az újságot.
- Azt hiszem ezzel várjuk meg a többieket is. Ők is bizos kíváncsiak lesznek rá. - motyogtam elképedve majd leültem egy székre.

(Brittany Welt)
Niall mellkasán ébredtem. Jobban mondva ott feküdtem amikor felkeltettek. Louis kicsit fáradt volt és a mosdó helyett ide nyitott be. Niall hatalmas röhögésbe tört ki felkeltve ezzel az egész házat. Kibújtam a paplan alól felvettem a köntösömet Niall pedig a pólóját. Megfogta a derekamat majd lementünk. Láttam hogy Harry és Gwen az újságot olvassa. Észrevettem az arcukon hogy valami nem oké ezért megálltam az első lépcsőfokon.
- Srácok gyertek! Gáz van! - mondtam olyan hangerővel hogy meghallják.
Zayn, Liam és Lou szinte egyszerre szaladt ki a szobából.
- Megint összevesztek? - tátogta és mutogatta Zayn. - Mert ha igen fent maradok!
Nevetve megráztam a fejem.
- Megjött az újság. - komorodtam vissza.
- A francba. - rohant le Louis.
Mi is utána eredtünk.



(Gwen Knight)
Láttam hogy mindenki körénk gyűlt.
- Úgy tűnik a One Direction tagjai nem bírnak magukkal. Az elmúlt két héten több esemény is követte egymást. Először Niallt vették észre egy titokzatos lánnyal amint lerobbant a hídon. Nekik Louis ment a segítségükre. Aztán az egyik bevásárlóközpontból egy rajongó küldte ezt a képet Zayn Malikról amint egy hintalovon ül az egyik játékbolt kirakatában. Végül Louis Tomlinson randizott az egyik rajongójával, majd egy másik lánnyal kapták lencsevégre a sportkocsi mellett álldogálva. - olvastam fel a cikket majd odamutattam mindenkinek.
- Látod Lou ha tankoltál volna akkor ezt most nem lenne itt.- mutatott Niall a saját képükre.
- Úgyis be akarod majd mutatni Brittanyt a nagyvilágnak nem?- Lou.
- Igen be, de még nem most.
- Nem is láttam hogy lefényképeztek! Amúgy meg fogadásból tettem. - Zayn.
- Basszus Lou azt hittem jobb ízlésed van. - mutatott Liam a kövér csajra.
- Oké ez egy hosszú történet. Majdnem elütöttem ezt a csajt - mutatott a szebbik lányra. - Szóval mentem neki egy kérése teljesítésével amiből aztán kettő lett, de ez a szar újság mindent kiforgat.
- Egyet értek! - vágta rá Zayn.
- Viszont a délutáni interjúban tisztázhattok mindent. - Brit.
- Tisztázni is fogjuk. - Niall.
- És te is tisztázni fogod Carát. Jobban mondva azt hogy csak fogadásból tetted. - boxoltam bele a göndörség hasába.
- Oké elmondok majd mindent. - mondta nevetve.
- Jó most hogy ezt tisztáztuk csinál valaki kaját? - Niall.
- Mit szólnátok ha rendelnénk egy pizzát? - Liam.
- Én benne vagyok! - Zayn.
- Nekem is megfelel. - Brit.
- Oké többség nyert. - nevetett Niall.
- Jó akkor rendeljünk pizzát! - nyomta Harry kezébe a telefont.
- Na még mit nem! Folytongondolkodsz a pizzák nevén és ráadásul még lassan is beszélsz és nem bírják kivárni a rendelést. A múltkor is letették. - Liam.
- Te pedig csak a saját pizzád nevét mondod jól a többiekét pedig össze vissza ezért kaptam a múltkor sajtos-kukoricás pizzát sonka és egyéb feltét nélkül. Szóval én hívom. - kapta ki a telefont Niall Liam kezéből.
Niall félrevonult, Zayn pedig utána eredt hogy megbizonyosodjon arról hogy tényleg jól mondja-e a pizzák nevét. Megfogtam Hazza kezét és behúztam a nappaliba. Rápillantottam a falon csüngő órára. Fél 11-et ütött. Számolni kezdtem. Fél óra mire megjön a pizza, egy óra amíg mindenki megeszik és ezután még marad 2 óránk az interjúig. Remek. Ez a nap is tök unalmasan fog eltelni. Beleültem Harry ölébe. Megcsókoltam majd bekapcsoltam a TV-t.



(Niall Horan)
A fiúkkal végig hülyültük azt a fél órát amíg a pizzára vártunk. Amint megszólalt a csengő rögtön kirohantam. Nem volt rajtam csak egy boxer, de már nem akartam visszamenni. Ez olyan Harrys pizzaátvétel volt. Átvettem a forró dobozokat majd kifizettem a futárt. Végig háttal mentem be a házba hogy a futár még véletlenül se csináljon rólam képet. Egy évre elegem volt a hülye paparazzókból. Bevittem a 7 doboz pizzát majd leraktam az asztalra. Mindenki rögtön enni kezdett. Leültem Zayn mellé majd én is kinyítottam a dobozt amiben a forró pizzám volt. Amikor már mindenki teleette magát egyszerre huppantunk le a kanapéra. Liam és Harry a kapcsolón veszekedett. Rajtuk kívül mind az öten a percenként változó képernyőt néztük. Senki sem lepődött meg a látványon mert ez mindig így szokott lenni. Addig változnak a csatornák amíg mind a kettőjüknek meg nem felel. Szörnyű volt belegondolni hogy az egész reggelt végiguntuk a délutánunkat pedig az interjú veszi el. Viszont eldöntöttem hogy a holnapi napot Brittel fogom tölteni. Minden áron elviszem a folyópartra. A lövöldözésre végre feleszméltem a gondolataimból és a képernyőre tapadtam.                      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése